2009-04-01

石橋を叩いて渡る

やはり、初心にもどって

石橋を叩いて渡ろうと再確認しました。

軽く叩くだけじゃだめなんだと。

人に対しても当てはまると強く感じました。

上記のこととは関係ないですが、

4日から岡山に2週間行くことになりそうです。

仕事でも遊びでもありません。

ライブ前で予定外だけど、

それを言い訳にせず、せっかく誘ってもらったので良いライブにしたいと思ってます。

|

2009-01-04

output

明けまして、おめでとうございます。

今年も宜しくお願いします。

昨年は11月から異動になり、未だ慣れぬままの状態で、ブログを書く精神的な余裕も無かったですが、昨年の12月に個人的に大きな節目を迎えました。

詳細は書かないですが、たくさんの方々に心から本当に感謝しています。m(__)m

2008年は特に後半が活動らしいものがほとんどできずに消化不良な感じでしたので、今年は外へ向けてもっと表現していこうと思ってます。

年明けからヤネトロニカのレコーディングを進めてまして、自分のパートをせっせとレコしてます。それからまた新しい楽器を買いました。

スタイロフォン、シロフォン。どちらもフォンつながりです。でも電気と木。

あと、HDMTRのD3200は非常に使いやすくフル稼働してます。以前までメインで使用してたD12も使いやすかったけれど、比べ物にならないうくらい優秀。08年最高の買い物。

そんなこんなで今年はいろんな方面に(から)output‐inputする年にしようと思います。

また具体的に近況を書きます。

ではではー。

|

2008-11-11

The salvation for making my effort!

Today I passed the examination of the first class Land special wireless engineer.

It's amazing affair. I was finally rewarding. .

Day by day, I studied for the examination  only in the car on the way to my office.

In my house, I studied about it a little bit.

My study style is like a turtle. Because I continue everything just a little.

This is not special thing. But it's so important for me.

I appreciate all the people who supported me.

|

2008-10-09

The First Class Land Special Wireless Engineer

Today,I took the examination of the first class Land special wireless engineer.

It has the examination three times a year.

I took it in June and the result was failing.
I also maybe not pass it this time.

It's just impregnability for me to capture first time.

My way of studying is round memory.

I must pass it in next challenge,because I need the title on my work.

While I continue my music acting..

|